Avbryt

Information match 2010-11

Marcus Källander Tränare
  • 16 apr Erik Augustsson

Nu har inte Isabelle varit med i någon match än så därav frågan: vart skickas kallelsen till match? Kommer det upp på laget.se, skickas det per Mail, mm?

• 16 apr Marcus Källander

Hej Erik, Kallelsen kommer dels upp som en notifikation i appen Laget.se, samt som ett mejl där man får besked om att man har en kallelse att besvara. Där är en länk som man kan följa och sen svara ja/nej och evt skicka med ett meddelande.

Mvh Marcus

• 16 apr Erik Augustsson

Ok, fint då vet jag!

• 17 apr rata Sunnercrantz

Fick ej?

• 17 apr Marcus Källander

Hej Rata, om man inte fått kallelse så får man stå över match, men vi hoppas alla tjejer i laget har möjlighet att komma ner till konstgräset och heja fram laget.

Då truppen (till match) bara får vara max 14 tjejer och vi i laget är fler än så, så roterar vi truppen så det blir några matcher man får stå över under säsongen.

Rapportera

Du måste logga in för att kommentera

Logga in